Shoppingförbud....

Har haft en jättebra söndag....mycket träning och mycket shopping :D så nu har jag shoppingförbud resten av månaden :s men det är ju så kul då man hittar saker som man är ute efter eller om man hittar saker som är lite billigare än vad dom brukar vara ;)

Det enda jag hade planerat att inhandla var dessa korta löparshorts

(bild tagen från stadium.se)

Ny bikini har jag oxå varit ute efter och idag hittade jag en som jag gillade, även nya solbrilllor följde med :)



Men dessa var ju inte planerad att handla idag, men eftersom dom var 500 kr billigare än vanligt så fick dom följa med hem...ny löpskor har jag tittat efter så får se om dom får vara till det eller bara till snyggt :D



Och klänningar är ju väldigt bra köp då en utlandsresa snart är här ;)

     

Och låga "converse" skor har jag oxå letat efter och dom här var nedsatt 100 spänn...kunde inte låta bli...


Kommentarer
Postat av: nina

Åh, vad roligt att idiotshoppa :)) jag har nog glömt hur man för det!



Kram

2012-04-15 @ 20:30:14
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0