leende....

det är en sånn otrolig kännsla som bara bubblar inom mig då jag får träna....som på Body Attacken när man står där å hoppar och gör sidokickar mm och känner hur svetten riktigt rinner ner från pannan så kommer det fram ett stort leende på mina läppar och det är så svårt att få bort men vad gör det??!! ingenting för det är väl det som är meningen när man tränar...ATT HA KUL :D

har även lyckats bli stamkund i ett av alla jordgubbsstånd som finns här i sandviken...har aldrig ätit så mycket jordgubbar som jag har gjort i sommar i hela mitt liv tror jag....köper 2 liter åt gången och det är minst 3 gånger i veckan jag går dit...det är ju sååå gott och nyttigt är det ju oxå ;) lika bra att passa på medans det fortfarande finns kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0