nya skönheter....

Har tänkt ett tag nu på att skaffa mig ett par ny löpardojor och allra helst tills jag ska springa midnattsloppet....funderade även på att skicka efter ett par från England eftersom att priserna där är ju bra mycket billigare..men jag var ner på Intersport här hemma i centrum och fick hjälp med att hitta ett par åt mig och det bästa var att dom var nedsatt 600 spänn bara för att höstens modell är på väg in och dessa som jag köpte är vårens modell...hmmm inte gör det mig något ;) ännu bättre var ju att jag hade presentkort oxå och födelsedagspengar så för mig blev dom ju gratis ;)
Var ju tvungen att prova dom lite idag oxå men det fick bli en powerwalk på 55 min eftersom jag nyligen blivit bättre i förkylningen....vill inte riskera att den tar om, men innan veckan är slut ska jag ha provar på en joggingtur med dom oxå :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0