ofrivillig vila...

det blev vilodag både lördag och söndag för mig denna helg vilket jag inte hade planerat in....men men vad gör man när man inte är helt ok i halsen :s och imorron börjar jag att jobba igen, vill ju inte ringa imorronbitti och säga att jag är sjuk igen och sen vill jag ju vara frisk och kry till den 18 augusti oxå....det börjar ju närma sig :D
men på tisdag hoppas jag att jag är redo för lite Body Pump igen :)
idag har jag spenderat ngr timmar i valbo och gjort av med lite pengar...självklart följde det med lite träningskläder med hem....älskar när det är rea :) kom hem med två linnen och ett par nikeshorts..

igår var det en liten svullardag för mig...åt semsterns första glass och sen på kvällen hade jag film och pizzamys, vet inte när jag åt pizza sist så jag tyckte jag kunde unna mig det igår...smällmätt blev jag :)



i fredags blev det en skogstripp för att leta lite svamp och vi hittade oxå inte jätte jätte mycket men vi hittade :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0