regn,regn å åter regn.....

är bra trött på detta eviga regnande nu...det finns inte så mycket man kan göra så då är det verkligen tur att jag kan roa mig med det jag tycker bäst om nämligen att TRÄNA :D

imorse 9:10 börjadde jag dagen med ett Body Pumppass på 60 min...så skön start på veckan och denna vecka är det ju även min sista semestervecka=ångestveckan :s

till mellis på eftermiddan idag gjorde jag en smoothie och frossade lite i honungsmelon, men smoothien blev nog lite för kompakt för att kalla den så....men gott blev det och det är ju huvudsaken :)



omkring halv sex drog jag mig ut och körde lite intervallträning i backe....det blev 10 st upprepningar innan det blev en lätt joggingtur på 2,55 km och 15 min hem i spöregnet....men det är bra skönt att jogga i regn :) kom hem i rättan tid för ca 30 min senare blev det kolsvart ute och det var dax för åska :s





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0