trött...

ligger i soffan och känner att dagens energi verkligen är slut....men det har varit en perfekt dag :)

tog en liten cykeltur på förmiddan....cyklade till Forsbacka och på väg tillbax tog jag en sväng upp till Högbo och vände...totalt blev det en runda på 31,19 km och 1 tim 28 min helt ok med min lilla rosthög :)
när jag kom hem så blev dett lite påfyllnad av energi och då i form av min favoritmat...japp blodpudding såklart... hann precis äta klart och sätta på mig en ny outfit för att åka ut till skogen för att plocka blåbär och svamp, men så mycket svamp blev det inte tyvärr.....det blev fler myggbett :( men imorron blir det egenplockade blåbär i frukostyoghurten!!!!

avslutade kvällen med ett dunder härligt Body Combatpass på 50 min.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0