Team-spinning :D



Fasen vilket roligt spinningpass jag nyss kommit hem ifrån....det var ett team-spinningpass det vill säga med dubbla instruktörer som turades om att köra....1 timme körde vi och det var verkligen ett intensivt pass, länge sen det var sååå jobbigt....samtidigt som jag satt på cykeln med ett leende på läpparna så var det nästan spyvarning oxå...det gillas!!!!

På söndag är det vasalopps-spinning som gäller :) då cyklar vi från det att starten går kl. 8:00 tills den första går i mål...förra året blev det ganska precis 4 timmat!! Så nu är det bara att ladda upp med en massa kolhydrater och proteiner mm och såklart mycket vatten!!!!

Så idag har jag gjort en "special lasagne"....

 Är inte så himla förtjust i köttfärs ngt mer så jag kör quornfärs, sen blev det champinjoner, squash, morötter och rödbetor... istället för en ostsås i så fick det bli en kesosås...

 och detta blev resultatet :) toppade med lite broccoli och blommkål vilket jag verkligen älskar!!!

Till så hade jag denna underbart goda sallad...

 vitkål, morötter, paprika och saltgurka och en dressing som hälls över som innehåller olja, vinäger, vatten och kryddor.... håller ca 1 vecka i kylen vilket är kanon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0