inställt....

Jag hade ställt in mig på att köra Body Attack idag men när jag kom dit var den inställd pga sjukdom....istället så var det stationsträning...först gången jag körde det och hur roligt var det inte då???!!! det var hur roligt som helst och även jobbigt såklat :) så jag hoppas det blir fler gånger!!!!

Imorron börjar jag jobba igen efter sjukdom och semester så då börjar vardagen på riktigt igen... men får se det så här det är "bara" 47 dagar kvar till sommar semestern :D


Frukost i Egypten.....jag älskar verkligen att äta frukost det är det godaste på hela dagen!!!!


Kommentarer
Postat av: nina

Håller med! Frukost rockar!! ;) stationsträning, är det nåt nytt dom börjat med lr var det bara en engångsgrej?

2012-05-17 @ 15:39:37
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Helena

Dom ska nog ha med det på torsdagar under sommarschemat... vilket jag hoppas på :D

2012-05-19 @ 10:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0