pepptalk....

när det inte har gått så bra när man har varit ute på joggingrundorna tidigare så har man noll motivation till att ut och försöka igen....lusten finns inte alls man känner bara att det inte ger ngt.... men så idag efter att ha fått lite pepptalk av pappsen så blev det ett nytt försök.....jag beslutade mig för att strunta i vad damen i lurarna sa om tiden och tänkte mer på hur långt jag skulle orka...jag siktade in mig på milen :) när jag varit ute i ca 2 minuter så kom spöregnet och vad gjorde det??? inte ett dugg för det var ju riktigt skönt!!!
väl hemma igen stoppade jag tidtagningen och resultatet blev: 10,09 km på tiden 62 minuter...
blöt av regn och svett ger jag mig själv en klapp på axeln och säger bra jobbat..


Kommentarer
Postat av: nina

Bra!!

Jag har sätt "tanten i öronen" på ljudlöst för jag blir grymt stressad när jag hör mellantiderna.. då är det bättre att verkligen klara sträckan man siktar in sig på hellre än att ta tidrekord..

2012-07-16 @ 06:33:24
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0