dåligt humör....

när jag inte får träna på ngr dagar så blir jag på så konstigt humör...blir nedstämd och vill inte göra ngt alls...vill ju vara ute och springa lyfta lite vikter och verkligen känna att jag får göra det jag tycker om och mår bra!!!! men inte då en förkylning som fortfarande ligger och trycker i kroppen :( kan den inte bara försvinna och inte komma tillbax??!!!




 köpte ingefära igår så jag får väl ta och göra lite ingefärste och dricka å bara hoppas på att förkylningen går tillbax....det är ju inte precis det godaste man kan dricka men vad gör man inte??!!!




Här är recept på ingefärste

Ingefärste
2 ½ cm färsk ingefära (eller torkad)
6 dl vatten

Hacka ingefäran.
Koka upp vattnet och häll det över ingefäran.
Låt dra i 5 minuter.
Sila.

Ingefärste rekommenderas vid förkylningar, halsont och heshet.

Kommentarer
Postat av: nina

Krya på dig! Jag blir åxå på sämst humör när jag inte får träna, och just nu har jag rätt bra abstinens! :(

2012-04-01 @ 18:29:30
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0