morronprommis....

eftersom att jag aldrig kan sova länge på morron så fick det bli en härlig morronprommis kl 7:20 imorse :) en banan i magen och ngr munnar vatten så blev det en runda på 5,42 km och 48 minuter senare var jag hemma igen och det bästa på hela dagen väntade på mig FRUKOST såklart :)

Kalas stod på schemat idag då lillkusin fyller 7 år imorron....men för mig blev det bull, kak och tårtfritt som vanligt en kopp kaffe blev det och ett äpple i bilen på vägen hem....blev avsläppt  vig HC för att köra ett Body
Attackpass och det fick bli ett corepass oxå fast att jag inte är så förtjust i det innan jag gick hem....inte så många dagar kvar tills det bär av till Egypten och man ska ju i bikinin :s

Imoorron är det vardag igen och ny jobb och träningsvecka är på ingång fast att det är kortvecka :)


 Hoppas ni haft en bra påsk :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du hade ju kunnat få en banan eller lite vindruvor....:)

2012-04-15 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0