På G :)

Efter att ha legat inne hela helgen å tagit igen mig lite så har jag äntligen börjat träna igen :) Igår fick det bli som alla andra måndagar Body Combat och idag körde jag Body Pump.....måste ju komma i form tills den 6:e maj då man ska flyga iväg på en väl förtjänt resa till Egypten :D längtar som bara den!!!!
Utmanade mig lite på pumpen idag och la på lite mera vikter än vad jag brukar...vill man se lite resultat så måste man försöka iallafall.

Jag hoppade över att dricka ingefärste häromdagen som jag skrev att jag skulle göra....fick en bättre idé jag hade i ingfära i maten istället...blev ju bra mycket godare :)



 Oftast när jag lagar mat så brukar jag ta det jag har hemma lr är sugen på...
I söndags fick det fläskfilé med tillbehör. Jag stekte chmapinjoner, rivna moröttet, riven ingefära och rivet äpple. Stekte även på broccoli och paprika som jag blandade ihop med det andra sen. Fläskfilén kryddade jag bara med lite salt och vitpeppar innan jag stekte på den. Det blev hur gott som helst :) och självklart hade jag "viktväktarsalladen" till med pumpakärnor.

Nu efter träningen fick det bli lite makrill i tomatsås och ett äpple. måste äta efter man har tränat oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0