vila upp sig.....

har bestämt mig och det kommer bli en stor utmaning för mig....imorronbitti är sista gången innan jag låter mina morron "kompisar" får vila upp sig....tror att det kommer vara bra för mig och jag kanske rent ut sagt kommer att må bättre med mig själv..det visar sig!! Tänkte ha utmaningen fram till dess att vi åker till Egypten vilket är om 24 dagar :) så imorronbitti blir det invägning och mätning och sen blir det att gömma undan vågen och måttbandet i ngr dagar framöver..... håller tummar och tår att jag klarar av att kliva upp på morgonen och inte ställa mig på vågen det första jag gör efter att ha varit på toa och därefter ta fram måttbandet för att se vilken siffra det blir....

så mina "vänner" ska få vila upp sig ngr dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0