10 km...

tror knappt att det är sant....åkte upp till Högbo på fm idag för att springa i spåret, först hade jag riktat in mig att försöka mig på 7,5 km men när jag var där och såg skylten om 10 km så tänkte jag...ähh vad f-n kan väl lika bra ta den rundan....tänkt och gjort så var jag inne på det spåret....när jag joggar på där i godan ro så kommer jag ju såklart att tänka på...tänk om det står en björn mitt i spåret vid nästa backkrön vad gör jag då???? kunde inte riktigt släppa den tanken förrän jag såg golfbanorna igen....på slutet var jag rätt trött och då kommer ju såklart dom jobbigaste backarna innan men får sträcka på ryggen och vara nöjd med sig själv...och idag kan jag säga att jag var nöjde med mig själv....antingen gjorde tanken på att möta en björn att jag sprang fortare eller så var det ngt fel på tidtagningen....men resultatet blev iallafall 10 km på tiden 55 min...JIPPIE hoppas att det tröga har släppt nu och att jag får lika bra tid på lördag då det är midnattsloppet!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0