pirr & panik

dagens första kaffekopp är den godaste på hela dagen....speciellt då man är ledig och verkligen kan njuta av den...nu sitter jag med den stora härliga koppen och njuter och försöker vakna till ordentligt och laddar inför en ny dag...pirret i min mage börjar nog komma sakta men säkert inför kvällens midnattslopp, inte bara pirret som börjar komma utan även paniken...paniken för allt folk som är med, jag stor gillar inte att vara blad mycket folk och dessutom ska vi stå å trängas i tunnelbanan vilket är min största skräck :s men men ska försöka andas och ta det lugnt så inte panikångesten dyker upp!!!!
jag har satt en måltid jag ska klara denna mil på och klarar jag inte det vet jag att jag kommer att bli rätt besviken men då får jag ta nya tag om två veckor då det är tjejmilen som gäller...kommer inte att skriva min måltid här nu, skriver den imorron då jag förhoppningsvis har klarat den....


 (bild lånad från midnattsloppet.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0