utmaning....

då kan jag bocka av utmaning Forsbacka på min lista, har funderat ett tag på att utmana mig på att springa till Forsbacka och idag antog jag den...så nu har jag gått, cyklat och sprungit fram och tillbax till Forsbacka under min "resa"...jag sprang dock inte hela vägen hem utan det blev fram till sandvik sen gick jag hem därifrån...benen sa ifrån på slutet. det tar på krafterna att springa i värmen och asfalt är ju inte det skönaste underlaget precis :s men jag är nöjd iallafall med tanke på att det har gått så tungt på sista tiden...det blev 13,92 km på tiden 1 tim 29 min...


Kommentarer
Postat av: nina

Grym du! :D

2012-08-07 @ 14:19:37
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0