konditionsvila....

nån dag måste man vila lite och idag fick det bli konditionsvila...men man vill ju göra ngt iallafall så imorse fick det bli lite coreträning på 30 min vill ju få till magrutorna innan vi åker till Mexiko ;)
skulle jätte gärna vilja på yoga men eftersom att jag är stel som ett kassaskåp så har jag inte tordas att göra det...och dom som går på det har verkligen gått länge och vissa verkar ju inte ha ett ben i kroppen...men nån gång ska även jag ta steget och lägga mig på den där yogamattan :)
är inne på min andra semestervecka av tre vilket känns väldigt deprimerande..man kan räkna dom få soldagarna som varit på en hand....vill verkligen ha sol och värme nu så man får lite ny fräsch energi tills man ska börja jobba igen!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0