vardag igen....

vardagen är tillbax..igår var det första dagen på jobbet efter semestern och idag var jag ledig :) kan man börja på ett bättre sätt??? men var helt slut igår när jag kom hem tur att jag inte hade planerat in ngn träning för då hade jag blivit bra besviken :(
men ikväll blev det ett body pumppass och imorron efter jobbet har jag planerat att åka ut till trebo och ta en runda i spåret där :)
till en helt annan sak...har insett en längre tid nu att jag aldrig kommer att få synliga snygga magmuskler men vad gör det egentligen... eftersom jag tycker det är snyggare med riktigt synliga rygg och axelmuskler så blir det att sikta in mig på det istället ;)

gjorde riktig god middag idag så nu toklängtar jag till imorron på lunchen då jag får äta det igen :D jag fuska lite och köpte färdiga laxburgare (men god var dom) panerade dom med lite kokos innan jag stekte dom..till det hade jag det jag har fått dille på nu som är så gott, jag blandar finhackad zucchini och hackad lök med ett ägg sen steker jag det...och en massa grönsaker till oxå förstås :D

gårdagens bästa på jobbet...Y kom in i lunchrummet då jag redan suttit där ett tag... -det luktar...det luktar diarré här inne!!!! jag ruskade min shaker lite fint och sa: det kan vara min "proteindrink" som luktar :) och det var det såklart hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0