Färg i kylan....

Kan inte påstå att det är ngn sommarvärme ute precis :s imorse när jag klev upp så var det 4 grader ute och det är 1 juni brrrrr...

Har blivit en del träning denna vecka...stormtrivs verkligen med att få svettas ut gammal dålig energi och få ny härlig energi :)

 igår innan det var dax att köra Body Combat i 75 min det var ett specialpass och det var hur roligt som helst :)

Blir mindre med träning i helgen eftersom att först är det lördagsjobb och sen på kvällen ska vi ut och åka räkbåten med jobbet...kan ju slinka ner en lr två drinkar då ;)

Kommentarer
Postat av: nina

Jag börjar få träningsabstinens nu! Nya tag nästa vecka, hoppas jag på! Å precis- VAR är värmen??



Ha en trevlig p-fest :) kram

2012-06-01 @ 22:03:10
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0