Fredagkväll å balkonghäng...

Ja man måste verkligen passa på och ta vara på solen som är framme nu....det har ju varit regn i ett x antal dagar...fattar inte hur det kan finnas så mycket regn, det måste ju ta slut ngn gång!!! Men nu sitter jag äntligen på balkongen med en kopp kaffe...stor gillas :) 
Har varit lite nere i humöret ett par dagar men nu känns det som att det håller på att vända igen och det hoppas jag verkligen....det tar så mycket på krafterna att gå runt och känna sig allmänt nere :(

Träningen har inte legat nere bara för att jag varit på dåligt humör...tvärtom :) tror jag svettades ut all dålig energi i kroppen igår på spinningen...härligt härligt!!!!!


Ledig helg att se fram emot och dom har ju självklart lovat regn....men jag hoppas in i det sista att dom har fel....lika väl som att dom lovar sol och att dom har fel kan dom inte ha fel nu oxå????!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0