min nuvarande livsstil....

Fast att det var mer än tre år sedan jag började mitt nya liv och ändrade mina matvanor mm så finns det dom som har svårt att förstå att jag har helt andra rutiner nu vad det gäller mat och träning...jag äter frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och sen kan det bli ngt på kvällen i form av frukt. jag måste äta så för att må bra rubbar jag på det så mår inte min kropp bra, jag blir jätte konstig slö (matt) och skakig eller hur jag ska förklara. jag kan t.ex inte äta frukost och sen vänta ända tills eftermiddan för att få i mig ngn mat...min kropp klarar inte av att dricka kaffe och äta ngr kakor under en hel dag....
Jag vill verkligen inte tillbax till ett liv då jag verkligen struntade i vad jag åt!!! Jag har fått en kropp och varför ska man inte vårda den fullt ut??!!!

 jag hatar verkligen denna bild och kommer inte att misshandla min kropp till att bli så här stor igen...sen struntar jag i om vissa iknte kan acceptera mitt nya levnads sätt!!!

Eftersom att min förbränning är ganska stor nu då jag tränar mer eller mindre än 5 ggr i veckan så är mina rutiner rätt viktiga för mig!!!

 Jag har inte kommit till mitt mål än men jag kan säga att jag är BRA mycket mer stolt över denna bild!!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

du ska vara megastolt! vilken skillnad :D



kram!

2012-06-25 @ 20:31:45
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: millis

Jag instämmer, önskade jag hade den orken du har.. men kanse kommer bara sömnen kommer tillbaka lite mer.. för jag vet, att jag har styrkan att leva som du, har gjort det en gång för... 100 år sen känns det.. ;o) men det är bara att strunta i vad andra tycker & tänker, bara du vet vad som är bäst för dig- fuck the rest.. el vad säger man?? ;o)



Mega stor kram till dig, stå på dig, vännen! du är grymt snygg!// Camilla

2012-06-25 @ 20:52:38
Postat av: Mikaela

Jisses Helena! Vad DUKTIG du är. Heja heja =)

2012-07-05 @ 10:57:15
URL: http://sirioleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0