små panik....

Förkylningen är på bättringsväg har inte ngn feber vilket är hur skönt som helst...var länge sedan jag låg däckad i så hög feber som 39 grader....har låg temp i vanliga fall runt 36,5 grader så när den steg och steg var man bra svag :s
Nu känns det bara som att det är en rostig gammal taggtråd som kittlar i halsen kvar och självklart så är man dunder snorig...men jag ska försöka ta mig ut lite idag och få i mig frisk luft och känna efter hur jag verkligen mår.
Börjar känna paniken komma lite smått oxå för nu ligger jag efter en hel vecka med träningen och jag kommer nog inte kunna börja träna i början av nästa vecka heller och det är "bara" 49 dagar kvar tills midnattsloppet!!!! Jag hoppas verkligen att allt går enligt mina planer och att inte ngr fler sjukdommar drabbar mig igen nu under semestern....eftersom att jag inte har ngt inplanerat och ekonomin inte är den bästa nu efter alla sjukdagar så hoppas jag verkligen att det blir en träningssemester...håller mina tummar och tår det hårdaste jag kan!!!!

  LÄNGTAR SÅ EFTER ATT FÅ SVETTAS LITE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0