aldrig som man tänkt sig.....

Efter att ha fått ryggen återställd i måndags trodde jag att mina bekymmer för veckan var avklarad....hmmm fel fel FEL!!!! Efter en natt med väldigt få timmars sömn mellan onsdag och torsdag drog jag mig upp ur sängen för att åka iväg till jobbet...mådde inte ngt vidare men hoppades på att det skulle ge med sig, hur fel kan man ha???!!! kom till jobbet och blev liggandes på bänken i omklädningsrummet :s bestämde mig för att åka hem igen men skulle bara fixa lite innan....satt likblek på en palltrave på lagret och efter en stund blev det bara att rusa in på toa och spy (jävligt trevligt)...fick ta en vila i soffan innan jag kom upp på ett par svaga ben igen för att åka hem...väl hemma blev det sängen direkt och tok sov i ca 2 timmar, helt slut i kroppen :( Tors, fre och halva dagen idag har spenderats i soffan vilket jag inte precis hade planerat :(
Tror fasiken att jag har åkt på ischias för hela dagen idag har jag haft en ilande värk i nedre delen av ryggen ner i benet...hoppas på mindre värk eller att det ger med sig helt nu den kommande veckan...för inatt bär det väg ner till arlanda för att sedan ta flyget vidare ner till Egypten till sol och värme :)

 
Här kommer jag, mamma och syster spendera 1 vecka som jag har längtat :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Var rädd om dig! Ha så fint i Egypten. Kom hem frisk och utvilad. :)

2012-05-06 @ 00:13:48
Postat av: nina

Men fyyy! Men iof bättre att du blev sjuk innan ni åkte och inte därnere. Hoppas ni får en toppensemester!

2012-05-06 @ 07:38:57
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0