Borta bra men hemma bäst....

Då var veckan i värmen över...men det är skönt att vara hemma igen, fast idag längtar man tillbax till värmen då det är mer eller mindre storm ute :s Vi har haft närmare 40 grader varje dag så man har kännt sig som en friterad räka :) Har haft en riktig slapp semester vilket jag verkligen behövde....det fick bli morronjogg innan vi åt frukost och sen under dagen kunde det bli aerobic och vattengympa...
Men det som jag verkligen kommer att minnas resten av livet är då vi åkte ut på röda havet och snorklade bland koraller, fina fiskar och delfiner :) men jag är ju inte ngt "vattendjur" precis så jag fick bra mycket hjälp av en instruktör och höll mig hårt i en "taxiboj"...men tillslut fick även jag kläm i hur man andas i en snorkel :)



       

        

     

Kommentarer
Postat av: nina

Ser underbart ut ;) välkommen hem!

2012-05-14 @ 20:59:28
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0