igång igen????

Vilket helt otroligt underbart väder det äntligen har kommit till Sverige :) älskar verkligen att vakna på morron då solen skiner och det är varmt och skönt!!!!
Igår körde jag första Body pump passet efter att jag varit sjuk...det var verkligen skönt att få köra igen men det känndes verkligen att jag inte gjort det på nån vecka, benen vart lite darrig ett tag...
Nu på morron fick det bli en liten joggingrund på 5 km och tiden blev 31 min....så besviken men jag får tänka på att jag har ju ändå varit sjuk och det var bra varmt ute...lika bra att ta det lugnt så jag inte blir sjuk igen!!!
Om ngr timmar går bussen ner till storstan....denna dag har jag sett fram emot i många månader nu :) hoppas den kommer att bli helt underbar :D

 Att kunna springa i kortbyxor och linne är ju helt underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0