Tjejmilen 2012....

tjugo över fem började min dag...trots att jag hade väckarklockan på halv sex men men vem kan sova då det är ngt roligt på g??? klev upp och packade väskorna...blev rätt mycket packning eftersom att solen valde att inte visa sig utan regnet...och då behövs det ju ombyte och regnkläder, men men vad gör det :)
halv sju kom pappa och hämtade mig för att sedan åka mot storstan...kom fram till M vid halv nio, blev lite morronkaffe där innan vi åkte vidare med tunnelbanna till Östermalms IP för att hämta ut nummerlappen..7711 fick jag som startnummer...
tog oss vidare ner mot Gärdet där tjejmilen går av stapeln...fortfarande regn men inte spöregn iallfall :) stargrupp 4 A skulle jag starta så vi begav oss dit efter toabesök och lite ombyte...där träffade jag på 2 st som jag känner som blev mitt sällskap :) starten för oss gick 13:15 och regnet hade nästan slutat helt just då och stämningen bland alla brudarna var på topp!!! kändes helt ok under hela loppet fast på slutet är man ju bra trött och vill inget annat än att komma in i mål...vid målgången var det en enda stor "lerpöl" och det var ju en del som blev lite rädd om sina skor och stoppade upp lite...men vad fasen det är väl bara att klafsa på :) jag kom i mål på tiden 1 tim 56 sek och är bra nöjd med dett lopp längtar redan till nästa års lopp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0