nu j*vlar....

Nu måste jag verkligen ta mig i kragen och börja med det jag tycker bäst om igen...jag måste verkligen hitta tillbax till träningen på riktigt!!! Det har varit lite för mycket med onyttigheter och lathet ett par månader nu och jag känner verkligen av det...dels på kroppsformen och sen även mitt humör...
Jag ska ju vara brudtärna i Augusti (min älskade lillesyster ska gifta sig :) ) så jag vill ju vara i fin form till dess oxå...fast det värsta är ju att vi ska prova klänningarna redan nu på fredag och i den form jag är i nu kan det ju inte sluta så bra :s
Varför ska det vara så lätt att tappa och så svårt att komma igen???
Intalar mig själv att jag ska tillbax till mina fem dagar i veckan väldigt snart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0