billig livförsäkring....

Man känner sig inte precis som den snyggaste...men vad gör det??? Det är en billig livförsäkring så det är värt att man ser lite osnygg ut i den...klart jag pratar om cykelhjälmen :)
Lika självklart att ha bilbälte på sig när man åker bil tycker jag det ska vara att ha cykelhjälm på sig när man cyklar....har tänkt lite på det och jag skulle ångra mig stort om jag skulle cykla omkull och inte ha hjälm på mig...

 det finns så mycket olika hjälmar nu för tiden och snygg är dom oxå...annat var det när jag var yngre då det var rosa frgolithjälm som man skulle ha.... så gör det till en vana och sätt på dig hjälmen innan du cyklar iväg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0