1 år sedan.....

det har redan gått ett år sen då jag tog beslutet för att fimpa min sista cigarett för alltid....det var det absolut det bästa jag har gjort och ångrar mig inte för fem öre....men jag var livrädd att jag inte skulle klara av det, har ju testat förr och inte klara av det..fast denna gång var viljan mycket större och med tanke på all min träning så fanns det inte ngt annat beslut att ta, föredrar hellre bättre kondition än att suga i mig en massa gift...visst har det funnits sug ibland att det skulle kanske vara gott med ett bloss men så fort jag har kännt cigarettlukt så har det suget försvunnit direkt!!!
ksan ju inte säga att jag har sparat ngr pengar precis men jag har kunna unnat mig andra saker istället i form av nya kläder och skor :) inte helt fel!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0