cxworx

igår gjorde jag min debut inom cxworx....30 min håller det passet på och jag han knappt börja så var det slut kändes det som...eftersom att det var första gången för mig så var det ganska svårt...men bara jag har gjort det ngr gånger och kommer in i det så kommer det att vara en suverän träning :)

CXWORX™ Det perfekta passet för att få vältränade mag- och ryggmuskler. Genom dynamisk träning för mage, rumpa och rygg kommer detta pass få dig att känna dig stark och välmående. En halvtimme av CX WORX är allt du behöver för att få ett utmanande och effektivt träningspass som med fördel kan kombineras med konditionspass. (text lånad från kockum fritid)
 
(bilder lånad från google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0