ny utmaning....

har fått nytt schema på jobbet så på torsdagar börjar jag inte förrän kl. 08:00 och det finns ju inte ngn anledning att sova längre för det....ställde väckarklockan på 05:50 istället för 06:50..var bra trött då klockan ringde men jag hade ju gett mig själv en utmaning och gör jag det så vill jag ju genomföra den....det var ju inte ngt jag inte har gjort förr utan det var ju bara att jag skulle ta en joggingrunda innan jag börja jobba :) det blev en runda på 5,79 km som tog 34 min..och det bästa av allt det regnade ute :D så nu är risken ganska stor att det kommer att bli en torsdagsvana istället för utmaning...iallafall fram tills det att snön kommer, om det nu kommer att komma nån snö i år...vilket jag verkligen håller tummarna för!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0