Hej & Hej då!!!

 Body Pump nr 80 är nu över...körde det absolut sista passet idag. Väntar med spänning på det nya releasen som släpps imorron men som jag sa tidigare så får jag vänt till nästa vecka :( Däremot fick jag gå på en annan ny releas idag, Body Combat nr 51 jag har fortfarande svårt med koordination och kan lätt tappa bort mig men jag tycker att det är så himla roligt och ger järnet ändå och jag lovar att man blir bra svettig :D så jag funderar nästan på om jag ska köra Combat 2 ggr i veckan istället för 1gång men då måste jag överge min älskade torsdags spinning :(

 Kvällens mat fick bli stekt lax, keso och vitkålssallad...man måste ju få lite i magen oxå :)

Avslutar detta inlägg med att säga HEJ DÅ till Body Pump nr 80 och HEJ till Body Combat nr 51 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0