Inget är gratis...

Imorse ca 2 timmar efter att jag hade fått i mig frukosten var viljan till att åka iväg på en joggingtur inte speciellt stor....men bara att intala sig att inget är gratis och vill man nå sitt mål så är det bara till och betala till vilket pris som helst!!! Kanske var det just den tanken som fick viljan att växa så att joggingturen blev 10,53 km på tiden 01:02:56 inte jätte nöjd med tiden men jag har inte kommit till målet som jag har än heller....hoppas på att den 22 maj har jag nått det första målet jag har satt upp!!!

Sen blev inte dagen riktigt som jag planerat, hade även tänkt att köra ett spinningpass idag men det fick jag hoppa över då jag valde att umgås med min mamma, syster och moster istället...men ibland är det bra med lite kvalitetstid oxå :) Morgondagens träning kommer tyvärr inte heller bli som planerat då Body combat passet är inställt pga sjukdom...

Vill ha ett par nya skor och jag har tittat på ngr och funderar nu på dessa skönheter :)


Kommentarer
Postat av: nina

Vilka snyggingar- vill åxå ha! :))

2012-03-13 @ 19:34:06
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0