Lön för mödan!!!!

Jag säger inte det här så ofta, och det kommer dröja länge innan jag säger det igen.....JAG ÄR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV!!!!!
Hade hälsoundersökning inom jobbet idag och det var även ett konditionstest....mina värde på blodsocker, kolestrol, blodtryck var jätte bra och vilopulsen låg på 42 sist jag var där så låg den på 50... och nu till konditionen som var över förväntad bra :D började cykla med en belastning som är vanlig för tjejer men eftersom min puls inte höjdes så fick jag fortsätta på en belastning som killar brukar ha...å då höjdes pulsen lite grann....så det är bara att konstatera att min puls är på topp :D M var mer än nöjd med mitt resultat och hon tycker att det har varit jätte roligt att få vara med på min "resa"...
Så nu har jag verkligen fått "lön för mödan" och jag kan bara säga att jag ångrar mig inte ett dugg att jag tog chansen då jag fick den....det var verkligen en ny start på mitt liv!!! Nu är det bara att blicka framåt med mina nya mål som jag har satt upp och hoppas att jag lyckas lika bra med dom!!!

Firade lite med min favoritmat till middag då jag kom hem....


Kommentarer
Postat av: nina

Härligt, Helena! Klart du ska vara megastolt! Trevligt med ny blogg :)



Kram!

2012-03-07 @ 20:11:16
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanon,och vad gott det ser ut men det svarta uppe i hörnet får du gärna pilla bort ;))

Kram Ylvis

2012-03-07 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0