Torsdagsträning!!!!

Det fick bli 1 pass idag bara....har fortfarande träningsvärk i baken så jag kände att jag inte skulle klara av pumpen idag, så 60 min Combat fick det iallafall bli. I början när jag körde Combat kände jag mig så otrolig fjantig när jag stod där och slog i luften men för varje gång jag kör nu så känner jag mig mindre å mindre fjantig och kan verkligen få kraft i slagen :) 
Imorron blir det sista träningsdagen för mig den här veckan...och då blir det att försöka simma ngr längder och jag hoppas verkligen att jag orkar mer imorron än vad jag gjorde förra fredagen... sen gör jag helg från träning för jag denna helg blir detv att jobba lite och sen även lite party, ibland måste man vila oxå och göra lite annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0