Vasaloppspinning :D



För andra året i rad är jag med och kör vasaloppspinning... startade att trampa igång samtidigt som starten gick klockan 8:00 och sen 3 timmar 38 minuter senare var vi i mål :) hade ngn paus med lite energiintag och toalett besök....men det är sååå roligt och att få utmana sig själv lite :) Men på slutet kändes det på i benen, men det är verkligen värt det :)

     efter en timme var jag bra svettig....både golvet och cykeln har fått smaka lite på mina svettdroppar ;)

 dax att byta linne för andra gången...

ååå där var vi i mål, trött och svettig men haft en bra morgon och förmiddag :D


Resten av dagen har jag bara vilat och tagit det lugnt och ätit och druckit en hel del....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0