Längtar tillbax.....

Konstigt nog så längtar jag tillbax till Egypten...hmmm fast att jag har legat däckad i nästan 2 dygn av ngn slags magsjuka så har jag haft en längtan tillbax till det där landet :s det är nog värmen jag längtar efter.... och förhoppningsvis så är ju den på väg hit oxå...så om ngn vecka har jag glömt min läntan tillbax :)
På tisdag är det dax för vårruset i Gävle vilket jag är anmäld till, men jag får nog hoppa över det den här gången... har förlorat en hel del energi under dessa dagar hemma i soffan... jag som verkligen såg framemot att försöka slå mitt personliga rekord i år :( men men vill inte bli sjuk igen...absolut inte till på fredag då jag och en av mina bästa vänner ska ner på Ozzy <3


 förväntansfull på väg till hotellet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0