länge sen nu....

det är verkligen ett bra tag sedan jag skrev här nu...men det har inte blivit så mycket träning för mig dom senaste månaderna....ryggskott och förkylningar som har kommit och gått lite hur som helst :( sen har jag ju även gått och blivit kär :)
Men idag tog jag tag i en joggingtur, vilket var väldigt länge sen jag gjorde det har mest blivit spinning och body pump dom få ggr jag tränat....trodde inte jag skull orka en meter :s men det gick mycket bra måste jag säga :) det blev en liten runda på 4,26 km på 29 min...och på torsdag bär det iväg till Mexico i 2 veckor få se hur mycket träning det blir där...men träningskläderna åker med iaf nån joggingrunda måste det bara bli!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0