Avvikelse vecka....

Denna vecka har vjag inte alls tränat enligt schemat....det började med att Body Combaten var iställd i måndags så då fick det bli 1 km simning istället...i tisdags var vi iväg ngr från jobbet på en liten "studieresetripp" så den kvällen fick jag tyvärr hoppa över Body Pumpen :( jag hade sett fram emot att få köra den nya releasen..det fick bli en vilodag istället...på onsdagen som är min riktiga vilodag åkte jag upp till Högbo och sprang 7 km på tiden 42,12 min det kändes verkligen tungt och jag hade kunnat slutat redan efter första varvet men envis som jag är tog jag ett till :P
Men sen på torsdagen började allt bli normalt igen...äntligen fick jag köra den nya releasen på Body Pumpen :) och efter den blev det även 1 timmes Body Combat...
Fredagen blev det att plaska lite vatten igen och det kändes verkligen uruselt, orkade bara simma 30 längder på 35 minuter men jag hade en rätt tuff dag på jobbet innan....
Veckans andra Body Pump pass blev det på lördagen och då utmanade jag mig lite och la på 30 kg på benlååten istället för 25 kg...riktigt nöjd :) På eftermiddan var jag så rastlös...fick för mig att putsa av cykeln efter vintern och ta en liten runda...den slutade på 12,65 km och 45 min.....
Idag så avslutade jag denna vecka med att prova min envishet och se hur långt jag klarar av att springa, jag var inte ute efter att slå ngn tid, jag fick ihop en runda på 15,27 km som tog mig 1 tim 34 min 50 sek att genomföra...bra nöjd med mig själv :) och det absolut sista jag gjorde var att prova på 1 timmes Thaiboxning, får nog ge det ngr ggr till om jag ska få någon riktig koll på det.

Så med andra ord så har det varit en avikelsevecka med ngr utmaningar :D Veckan som kommer blir det ngn avvikelsedag.....

 Köpte även nya skor som jag ska ha på Pump, Combat och Attacken....får så ont i fötterna av dom andra jag har :( hoppas dessa blir bättre...

Kommentarer
Postat av: Nina

vilken grym träningsvecka :))) bra kämpat!

2012-03-19 @ 21:03:26
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0