Fredagsplasket...

Har börjat att simma efter jobbet varje fredag, det är rätt skönt att få koppla av i poolen efter en veckas jobb....igår var det den 3:e fredagen jag var där och det fick bli 40 längder igår (1km) det var så många som var där så det blev så trångt och tråkigt på slutet, alla simmar ju i sin egen takt....och det skönaste av allt är efter att ha simmat då man får sätta sig i bubbelpoolen och riktigt koppla av och bara vara, sitter man ensam där så kan risken bli stor att man nästan somnar :)

Idag ska jag ha en vilodag....kommer bara att ta det lungt och ladda upp med mycket mat och vatten eftersom att jag ska köra vasalopps-spinning imorron :D som jag har längtat, körde det även förra året... vi kommer börja att trampa samtidigt som starten går kl. 8:00 och slutar då första går i mål, förra året vart det ganska precis 4 timmar :D

Tänkte ta och visa före och efter bild på mig här...hur jag såg ut innan jag la om min kost och träning och hur resultatet har blivit än så länge, men jag har en bit kvar och den kommer jag att nå inom en snar tid hoppas jag, och sen är det bara att hålla den för alltid :)

 denna bild av mig är i oktober 2008


 denna bild av mig är från februari 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0